RJ

Chystám se na ní, velmi natěšen. Svět Duny mám načten už dlouho a mnohokrát.

Foto

V současnosti určitě není lepší volba, ale je potřeba tolerovat určitý odklon od knih.

Foto

Možná se budete divit, že jsem to coby milovník kinematografie ještě neviděl, ale je to tak. Proč? Protože jsem ještě neviděl ani jedničku a ani knihu neznám. Nicméně je to v plánu... Nestíhám. Neviděl jsem ani Oppenheimera. Sypu si hlavu popelem

Foto

Než jsem šel se synem do kina, tak mě přesvědčoval, že nutně musím nejprve vidět první díl. V tom prvním díle jsem se ztratil a nakonec jej ani nedodíval. Knihu jsem nečetl a tento žánr mě do této doby míjel, přesto mě film naprosto dostal i dojal. Poklona jeho tvůrcům.

Foto

Není těch 90% málo? Zatím jsem neměl možnost vidět/zažít nic lepšího a to i díky možnostem hradeckého TDL kina. Rozhodně doporučuji.

Foto

Je to zatím maximální hodnocení, které jsem filmu udělil, nicméně pro jistotu si nechávám ještě rezervu. Ale TDL je skvělá volba pro dokonalý zážitek.

  • Počet článků 83
  • Celková karma 7,38
  • Průměrná čtenost 141x
Dobrý den, zde najdete recenze na nové a klasické filmy. Díky tomu zjistíte, co stojí za pozornost a co by byla pouze ztráta času. Jako bonus zde najdete i obsazení z pohledu použitých automobilů.