Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Trolly obecně v lásce nemám. Nic moc jsem od toho nečekal, ale Norové mne mile překvapili. Do kina bych na tuto pohádku taky nešel, ale v teple domova, když byl na MS v Kataru volný den, mi to sedlo. Osmiletí kluci to určitě nevnímají jako moderní agitku za záchranu planety a já to hodnotím s nadhledem s tím, že Emmerichovy filmy mám raději. A se slzou v oku vzpomínám na první Planetu opic. To byly jinačí emoce

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 7,95
  • Průměrná čtenost 143x
Dobrý den, zde najdete recenze na nové a klasické filmy. Díky tomu zjistíte, co stojí za pozornost a co by byla pouze ztráta času. Jako bonus zde najdete i obsazení z pohledu použitých automobilů.