Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Od Jiřího Havelky pozerám veci, tak si aj toto skuknem, dík za recenziu a pripomienku.Pekný víkend.

0 0
možnosti
Foto

I když to není žádný zázrak, tak rozhodně nebudu někoho odrazovat ;-)

0 0
možnosti

Pro mě de facto film ve stylu Hori, má panenko.

Vynikající.

1 0
možnosti
Foto

Marku, když čtu recenze filmů na ČSFD, tak si říkám, že u nich by ani ten Forman neuspěl.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já bych dala i víc, mně se to líbilo :-)

2 0
možnosti
Foto

Jsem rád, že někteří byli více spokojeni než já. :-)

1 0
možnosti

Vcelku souhlas, dle mě tak 63%. ;-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za souhlas s hodnocením. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 82
  • Celková karma 7,95
  • Průměrná čtenost 143x
Dobrý den, zde najdete recenze na nové a klasické filmy. Díky tomu zjistíte, co stojí za pozornost a co by byla pouze ztráta času. Jako bonus zde najdete i obsazení z pohledu použitých automobilů.